Super Smash Bros. Ultimate: EVERYONE IS HERE


#284

My framerate was kinda crappy, but i was also on handheld for some reason (now i’m on my TV). I just wish i knew how to switch back to my normal controls, i hate jumping with the stick


#285

Gang up on pokemon trainer…


#286

It’s not just you. When I set the lobby size to 8 I got a warning saying that the framerate might take a hit.


#287

If y’all don’t want items or want FD/Battlefield lmk


#288

I don’t mind using all stages, but maybe lessen items?


#289

God damn, how do i change these controls back, i keep air dodging when i want to jump

EDIT: OH yeah i forgot its on the character select screen. Duh


#290

@Terranova do you have them assigned to a certain name? you’ll have to change to that if so


#291

It’s on low right now, I haven’t even tried medium or high because low is pretty crazy.

I’ll turn em off for a bit

EDIT: Never mind, I gotta shut down the lobby to do that it seems.


#292

haha, was feeling dumb because of the Online, it already says i’m on “Nate” (which is the name i gave my control scheme) so i thought i was already on it. Now Simon is gonna be more effective


#293

Raw skill right there


#294

Alright, the time for games is over. It’s time to bring out…The King


#295

Sorry, my Switch refused to acknowledge my wired connection until I slept it for some reason, the lag should be less miserable now.


#296

There we go, now i’m playing much better (As i finish 4th) (though tbh Simon is not a good 4 player character)


#297

I am not deliberately trying to be a dick, I swear


#298

Alright, i just unlocked this character like 3 hours ago, and i’m gonna play him for the first time, get ready for some garbage hype


#299

Getting KOed twice by two final smashes in quick succession is definitely an “I’m not even mad” way to come in third

Respect to Dede and Ganon, true kings


#300

I can restart the lobby with chiller rules if y’all want


#301

Kick his ass, Falcon!


#302

Scisor, True MVP


#303

Playing a character for the very first time went about as poorly as expected